Coșul este gol.

Cand oferi produse promotionale?

Data: 02 Mai 2017

Cand oferi produsele promotionale?

 

O intrebare simpla, la care majoritatea crede ca stie raspunsul – iarna (respectiv Sarbatorile de iarna).

 

Insa, contrar acestei idei (pe care noi am observat-o foarte bine in fiecare an), produsele promotionale se pot acorda pe tot parcursul anului. Si iti vom spune si de ce. Pe langa cele 6 beneficii ale utilizarii promotionale pe care ti le-am mentionat in acest articol, vom mai adauga trei:

  • Te ajuta sa diversifici. Cartile de vizita reprezentau unul dintre tipurile cele mai utilizate de produse promotionale. Multe companii cad prada monotoniei, insa pentru iesi in evidenta, un obiect promotional este o modalitate extraordinara pentru a-ti arata brand-ul. De altfel, un produs promotional folositor sau inovativ iti va creste sansele de a ramane in mintea clientului, deoarece acesta va fi impresionat si va chiar va utiliza acel produs -> va vedea constant logo-ul tau.

 

  • Sunt ieftine. Desi nu ne referim la a oferi obiecte promotionale denumite popular “chinezarii” (denota o slaba implicare si un dezinteres din partea companiei), produsele promotionale nu sunt atat de scumpe incat sa nu poata fi achizitionate in numar mai mare. De asemenea, exista diverse categorii de promotionale care, la randul lor, au mai multe trepte de pret. Incearca sa vezi aceasta achizitie ca pe o investitie pe termen lung.

 

  • Imbunatatesc moralul si starea. Produsele promotionale nu numai ca sunt excelente in relatiile cu clientii, dar si in relatiile cu angajatii. Gandeste-te la oferirea unui astfel de produs atunci cand unul dintre angajati reuseste sa se auto-depaseasca sau castiga un concurs. Premierea lor cu produse branduite si de calitate iti asigura toate beneficiile situatiei de castigare a unui premiu, dar si promoveaza compania ca pe un intreg.

 

Din aceste simple 3 beneficii iti poti da seama ca produsele promotionale se pot utiliza oricand. Nu trebuie intotdeauna sa fie pachete mari. Sa zicem ca perioada Sarbatorilor de Craciun este cea in care se ofera cadouri consistente, insa in restul ocaziilor, chiar si o felicitare frumos realizata poate face diferenta. Pentru a-ti usura munca, ti-am pregatit aceasta lista:

  1. Sarbatori (periodic) – Romanii au anul plin de sarbatori, de la Craciun pana la 1 si 8 Martie. Chiar si daca oferi produse doar de aceste dati, tot vei avea o perioada mai extinsa de timp in care iti poti surprinde clientii.

 

  1. Expozitii si targuri (periodic) – Este musai ca aici sa ai la dispozitie obiecte promotionale, deoarece este cea mai buna metoda de a ramane in mintea potentialilor clienti. Iar daca ai produse inovative, pe care acestia le vor folosi, atunci sansele tale cresc considerabil.

 

  1. Aprecierea angajatilor (tot anul) – dupa cum am spus si mai sus, nu doar actualii si potentialii clienti ar trebui sa beneficieze de astfel de produse, ci si angajatii tai. Atunci cand acestia isi ating targetele,  castiga un concurs organizat de companie, vin cu idei originale sau orice alta situatie la care te poti gandi, compania nu numai ca va scapa de problema de a alege un premiu, dar va fi si apreciata.

 

  1. Aprecierea clientilor (tot anul) – Asemanator cu situatia de mai sus, le poti oferi clinetilor tai premii pentru diverse situatii: comenzi in valoare de o anumita suma, loialitate, vechime etc.

 

  1. Zile de nastere (tot anul) – Desi ar putea intra in categoria de mai sus, obiectele promotionale oferite de cu ocazia zilei de nastere a clientilor sunt putin diferite. Acestea pot dovedi o mare implicare si atentie din partea companiei, ba chiar pot surprinde, deoarece clientii nu primesc “premii” pentru ceva ce au realizat, ci un cadou pentru simplul fapt ca este ziua lor. Iar ei te vor tine minte atat prin prisma gestului, cat si pentru ca vor vedea logo-ul tau pe obiect. As mentiona aici ca logo-ul sau numele firmei nu ar trebui sa fie foarte mare, deoarece acest cadou este un obiect promotional mai subtil; iti imprimi numele pe obiect doar pentru a-l marca, nu pentru a-ti face reclama.

 

  1. Lansarea de produs (ocazional) – orice lansare de produs are nevoie de o promovare cu mostre. Insa poti oferi si obiecte promotionale care au legatura cu noul produs lansat.

 

  1. Website (ocazional) – avand in vedere ca partea de online este foarte dezvoltata si se dezvolta in continuare, poti oferi un produs promotional cat de mic (insa folositor) clientilor care, spre exemplu, se inscriu in lista de abonati ai newsletter-ului companiei tale sau la plasarea unei prime comenzi. Poti trimite produsul in pachetul primei comenzi pe care clientul o face dupa inscriere sau, daca ai posibilitatea, ii poti oferi sansa sa te cunoasca si sa vina la sediul tau pentru ridicarea obiectului.

 

  1. Vizitatori neasteptati (tot anul) (circumstanta valabila doar daca ai un sediu fizic) – se poate intampla deseori ca diferite persoane de interes sa iti calce pragul. Poate chiar tu va trebui sa vizitezi pe cineva, fara sa fii anuntat de dinainte. Asadar, este bine sa ai pregatit tot timpul un obiect pe care sa il poti oferi atat in vizitele tale, cat si la vizitele primite.

 

 

De mentionat este ca, atunci cand este posibil (spre exemplu lansarea unui produs in perioada de toamna sau campania de oferire a unui produs pe website in perioada de vara s.a.), sa adaptezi produsele in functie de sezon. Nimeni nu isi va dori sa primeasca un termos pe timp de vara, ci mai degraba o cana tip cooler; sau o minge in sezonul de iarna, si sunt multe exemplele care pot fi enumerate. Poti fi mai apreciat de clienti daca apelezi la acest “truc”, intrucat va sugera o si mai mare implicare din partea ta.

 

Noi, cum suntem pe piata produselor promotionale de foarte multi ani, avem o gama larga de produse din care poti alege, asa ca nu vei duce nicicand lipsa nici de obiecte, dar nici de idei. In plus, stii ca nu mai trebuie sa apelezi la altcineva pentru imprimare: te ajutam noi si cu asta!

 

 

Ai mai jos linkul catre o parte din gama noastra de produse promotionale.

 

 

 

Produse Promotionale

 

 

Adaugă comentariu

Cod de securitate
  • Nici un comentariu pănă acum

Produse Noi

Sus