Coșul este gol.

Creeaza-ti mediul tau parfumat - odorizante ambientale

Data: 19 Ianuarie 2017

 

Creeaza-ti mediul tau parfumat

 

Parfumul este un accesoriu. El adauga profunzime si caracter. Iti permite sa oferi, fiecarei incaperi, un alt sentiment, o alta personalitate.

 

Simtul mirosului este conectat direct la amigdala si hipotalamus, partile creierului care proceseaza amintirile si emotiile. Persoanele isi amintesc un anumit parfum mult mai vivid si pentru o perioada mult mai lunga de timp in comparatie cu ceea ce vad si aud.

 

Unde poti folosi noile odorizante?


Odorizantele sunt bine venite oriunde:

  • in retail

Starea consumatorului poate fi influentata de parfum; acesta ajuta la stabilirea nei relatii emotionale, prin urmare daca magazinul va fi asociat cu un parfum specific, experienta consumatorului va fi memorabila. Cu singuranta o va repeta!

  • in medical

Scopul aromelor este acela de a îmbunătăţi experienţa pacienţilor şi a cadrelor medicale. Aroma de citrice ajuta la reducerea anxietatii. Cea de eucalipt poate neutraliza mirosurile neplacute. Aroma de vanilie are efectul de reducere a stresului si a durerii, iar aroma de lavanda ofera un mediu relaxant si calm.

  • in transporturi

Pentru a neutraliza mirosurile neplacute, aromele pot fi difuzate in avioane, trenuri, autobuze etc. Aroma potrivita poate ajuta persoanele sa scape de anxietate, stres si le ofera o stare mai buna, perfecta pentru calatorie.

  • in sala de fitness

Un nou loc de relaxare si socializare este sala de fitness. Oamenii le frecventeaza dupa sau inainte de munca, astfel ca au nevoie de o atmosfera placuta, care sa ii recreeze si sa le creasca tonusul.

  • in sala de cosmetica

Acesta este domeniul cel mai parfumat. Oamenii merg la cosmetica sau la Spa pentru relaxare si se asteapta la servicii de calitate. Aroma folosita este cea care va diferentia competitorii. Lavanda este cel mai des intalnita, datorita capacitatii de a relaxa, insa se pot folosi orice alte arome care ajuta oamenii sa scape de stres.

  • in hoteluri

Un alt domeniu marcat de aroma este industria HoReCa. Calitatea mancarii, serviciile impecabile si design-ul hotelurilor nu sunt indeajuns – mirosul placut este cel care face diferenta.

  • in baruri

Pentru a petrece cat mai mult timp in astfel de locatii, oamenii trebuie sa se simta bine din toate punctele de vedere, iar asta include si mirosul. Aromele pot neutraliza mirosurile neplacute, cum ar fi cele de tigara. Totodata, parfumul specific unei locatii ajuta foarte mult la determinarea clientului de a se intoarce.

  • la evenimente 

Indiferent despre ce eveniment este vorba (botez, nunta, training, evenimente promotionale etc.), alegerea unei arome ajuta la crearea unui eveniment cu puternic impact emotional, care va ramane in mintea participantilor pentru mult timp.

 

Luand in considerare toate cele de mai sus, tragem concluzia ca, practic, poti folosi odorizantele ambientale oriunde ai nevoie.

Bineinteles ca si in propria casa sau in propria masina.

Ceea ce conteaza este sa ai constant un mediu fresh, de care oamenii sa isi aduca aminte cu placere.

 

Si pentru a te ajuta in decizia alegererii aromei, verifica imaginea de mai jos:

 arome-odorizante-intensitate

 

 

 

Odorizante ambientale

Adaugă comentariu

Cod de securitate
  • Nici un comentariu pănă acum

Produse Noi

Sus